Åke Thörn

Bilder tagna av Åke Thörn

Hej jag är en Tärna

Kategori: Allmänt

 
                                                
Här sitter jag på min favoritpåle                                 Hungrig dags att fixa mat                      
 
                                                
Oooj en fisk den tar jag                                             Otur jag missade   
 
                                             
Får väl vara hungrig                                                  Tar en tur i viken och kollar läget
 
                                                
Flyger hem och snyggar till mej                               Här gäller det att vara noga
 
                                              
Aj nu kliar det i örat                                                   Får väl duga så här tycker jag
                                              
                                                              
  
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: